Bokhandelsräd

Standard

bokhandelsradVissa böcker går inte att motstå. De här tre har jag sett fram emot att läsa. Samma kväll jag lade vantarna på dem slängda jag mig över StarWars och bara njöt. Den är absurd, den är shakespeariansk, den håller. Till och med R2D2s kommentarer direkt till publiken är logiska.
De andra två knuffas och trängs om nästa lästillfälle. (Jag smet in en fackbok om malaria däremellan) Nu måste jag visserligen prioritera redigeringen och skrivandet, men snart snart är det deras tur.

Och om jag får önska mig något …

Jag skulle vilja se antingen StarWars eller Two Gentlemen of Lebowski uppsatt på en 1600-tals teater med full rekvisita.
Kan man få det?

Kommentera

